Постановка на баланс

Постановка на баланс: коротко про головне

Купуючи нерухоме майно, підприємство повинно в обов’язковому порядку поставити його на свій баланс. Це необхідно зробити для прозорого документообігу та правильного ведення бухгалтерського обліку. Однак бувають випадки, коли нерухомість не купується організацією за гроші, а переходить у власність у результаті:

 

  • передачі в безоплатне користування або при даруванні;
  • передачі в статутний капітал компанії;
  • проведення інвентаризації;
  • отримання нового майна після ліквідації старого.

 

У подібних ситуаціях постановка такої нерухомості на облік підприємства без проведення незалежної оцінки неможлива, бо реальна вартість об’єктів невідома. Тому для отримання відповідного звіту про оцінку варто звернутися за допомогою до професійного оцінювача. Експерт не тільки зробить все грамотно і точно в строк, але і видасть вам звіт, який буде мати юридичну силу. Головна вимога — наявність в оцінювача чинної ліцензії на ведення відповідної діяльності. Офіційний документ можна надавати в податкову інспекцію або використовувати при здійсненні подальших угод із нерухомістю.

Читати та відповісти на коментар